Hoe komt het dat ik op fb niet meer naar beneden kan scrollen in mijn groepen?

Ik kan niet meer dan 3 berichten in de groep zien
Syngroniseren werkt ook niet

9 maanden geleden
2.1K
Pieterke
9 maanden geleden
Dat heb ik soms ook. Maar andere keren lukt het weer prima. Een paar keer naar een andere site gaan en dan weer terug naar Facebook wil nog weleens helpen.
LeonardN
9 maanden geleden
Op welk systeem werk je? Welke browser of app?
PC/Mobiel?
Windows/Android/MacOS/iOS?
Chrome/Firefox/Facebook App? https://www.contact-customersupport.com/facebook-scrolling-problem/
JuniorJunior
9 maanden geleden
Facebook app
Android
Samsung tablet of mobiel maar op beiden hetzelfde probleem Ik dacht ik start mijn tablet opnieuw op,maar krijg hem niet uit
Ook zoiets vreemds

Geef als eerste antwoord