Pinterest - Hoe plaats je een jpg bij de comments?

Vaak zie ik afbeeldingen bij pins die ik aan klik... comment die gegeven worden en een afbeelding erbij. Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar... Wie weet het antwoord ??

Picture for question
5 maanden geleden
Amadea
5 maanden geleden
Waarschijnlijk moet je het plaatje eerst uploaden naar een afbeeldingensite, zodat je daarna 'm met een hyperlink aan jouw reactie kunt toevoegen.
Yoke
5 maanden geleden
Moet ik eens nagaan, nog nooit van gehoord van deze werkwijze.....
Yoke
5 maanden geleden
Vind toch niets op Google hier over.... Heb je een link ofzo ?

Geef als eerste antwoord