hoe kan ik de meldingen van Facebook en Instagram uitsc hakelen bij Samsung J3?

Als iemand iets doet op Facebook (bv. iets liken, een evenement aanmaken enz enz enz...) krijg ik altijd een melding op mijn Smartphone. Idem met Instagram, iemand die me bv "voortaan zal volgen" wordt aangekondigd met een popup met melding.
Ik zou dit graag uitschakelen, vind dat voor niets nuttig. Maar hoe doe ik dat? Ik heb al gekeken bij instellingen maar vind het niet direct.

7 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Facebook:
1 - Klik in de menubalk op de 3 balkjes
2 - Ga helemaal naar onderer. Hier zie je grijze icoontjes in de categorie 'HELP EN INSTELLINGENN'
3 - Klik op 'Appinstellingen'
4 - Klik op 'Meldingen'
5 - Hier kun je selecteren welke meldingen je wel en niet wilt zien

Instgram:
1 - Klik rechtsonderin op het 'Profiel poppetje'
2 - Klik rechtsboven op de drie puntjes
3 - Scroll een stukje naar beneden totdat je bij de categorie 'INSTELLINGEN' komt
4 - Klik op 'Pushmeldingen'
5 - Hier kun je selecteren welke meldingen je wel en niet wilt zien

Alsjeblieft :D
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
liveisgreat
7 jaar geleden
superbedankt

Andere antwoorden (1)

Bij fb staat et meestal vanonder bij de melding bij :"wil je in het vervolg hierover geen meldingen meer klik dan hier in het blauw " voor instagram weet ik het niet