Mag je met Tiktok naakt/porno opnemen als je het maar op privé zet?

Omdat het op zich wel een handige tool is waarmee je effecten en zo kunt toepassen en muziek toevoegen en zo, maar ik vroeg me af of Tiktok er iets op tegen heeft dat naakt en porno in de video's voorkomt als je het strikt voor jezelf houdt.

8 maanden geleden
7.5K

Antwoorden (2)

Nee. TikTok is wel een plek waar mensen samen kunnen komen om te discussiëren of te leren over seksualiteit, seks of seksuele gezondheid. Maar bepaalde content is mogelijk niet geschikt voor jongeren, wordt door sommigen als aanstootgevend beschouwd of kan leiden tot uitbuiting. Daarom staat TikTok geen seksuele activiteit of diensten toe. Dit omvat seks, seksuele opwinding, fetisj- en kinky gedrag, en het zoeken naar of aanbieden van seksuele diensten.
Content die de regels overtreedt wordt van het platform verwijderd.
. . .
Toelichting: met seksuele diensten bedoelt TikTok onder andere pornografie en beeldmateriaal.
Toegevoegd op 10 september 2023 14:55: tekst
Amadea
8 maanden geleden
Goeievraagstell
8 maanden geleden
Dus ook niet als het enkel privé opgeslaan wordt en met niemand wordt gedeeld?
Amadea
8 maanden geleden
Wat privé is plaats je niet op social media. Want wat daar op staat kan de hele wereld rondgaan!
Goeievraagstell
8 maanden geleden
Hoe kan het de wereld rondgaan als het op privé staat?
Amadea
8 maanden geleden
Op privé zetten betekent bij TikTok niet dat het alleen door jou kan worden gezien. Het is dan alleen voor onbekenden niet mogelijk om jouw video's te downloaden.
Goeievraagstell
8 maanden geleden
Dat klopt niet, Amadea. Ik heb al vaker video's op privé gezet en die zijn tot op heden nog steeds 0 keer bekeken.
TurfGraver
7 maanden geleden
Ook privé video's moeten aan hun richtlijnen voldoen.
Het word verwijderd als je het voor jezelf privé plaatst. Zolang t in je concepten houd word het niet verwijderd.
7 maanden geleden