Hoe zie je de "suggested video" op youtube?

Aan het eind van een video op YouTube zegt de maker van een video vaak dat je hierna vooral “deze” video moet bekijken. Hij wijst dan maar links en op de computer zie je daar dan een video thumbnail waar je op kan klikken.

Maar op mijn android telefoon zie ik dat niet. Hoe kan ik op mijn telefoon uitvinden om welke video het nu gaat?

11 maanden geleden
Ritsuka
11 maanden geleden
Gebruik je de Youtube app op je telefoon? Of kijk je via de browser?
Elisa507
11 maanden geleden
Via de browser Brave. Via chrome krijg ik ook geen videosuggesties.
Bij Brave krijg ik geen reclames, bij chrome wel.
Ritsuka
11 maanden geleden
Dat ligt dan aan je browser. Op de standaard Youtube app zie ik dergelijke videos gewoon op mijn telefoon.
Elisa507
11 maanden geleden
Maar dan heb je dus wel reclames voor, tijdens een na de video's. Op Brave heb je dat niet. Dat is het me toch wel waard.
BonBonvanJohn
11 maanden geleden
Installeer dan een algehele 'ad blocker' zoals Adguard op je telefoon. Dan heb je in geen enkele app meer reclame. Volgens mij is de reclame een groter probleem voor je dan de suggested video's
https://adguard.com/nl/adguard-android/overview.html

Geef als eerste antwoord