Hoe kan ik weer inloggen in mijn werk-Facebook account?

Ik had (met de nadruk op had) een werk-facebookaccount gekoppeld aan mijn prive facebookaccount. Dat wilde ik niet meer. Door een fout, heb ik het wel losgekoppeld maar kan ik niet meer inloggen in mijn werk facebookaccount. Hoe krijg ik weer toegang? Ik vrees dat ik persoonlijk contact moet hebben met facebook zelf. Hoe krijg ik dat/waar of heeft iemand een tip?

12 maanden geleden
1.5K
SimonV
12 maanden geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://www.spiderworks.ae/blog/recover-access-to-facebook-business-manager/
anneg
12 maanden geleden
Dank! Ik ga het bekijken.

Antwoorden (1)

Om opnieuw in te loggen op je werk-Facebook account, volg je deze stappen: 1. Ga naar de Facebook-loginpagina.
2. Voer het e-mailadres of telefoonnummer in dat is gekoppeld aan je account. 3. Voer het bijbehorende wachtwoord in. Als je het wachtwoord bent vergeten, klik op "Wachtwoord vergeten?" en volg de instructies om het opnieuw in te stellen.
4. Klik op "Inloggen" en je zou weer toegang moeten hebben tot je werk-Facebook account.
12 maanden geleden
anneg
12 maanden geleden
dank je wel!