Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een whattsapp contact blokkeren zonder dat je een bericht van diegene hebt ontvangen?

Een paar dagen geleden ontving ik een WhattsApp van mijn zoon met het verzoek op een link te klikken maar zag meteen dat het een crimineel was en verwijderde meteen dat WhattsApp bericht. Ik had er nog wel een foto van gemaakt. Nu realiseer ik mij dat je WhattsApp kontakten alléén kunt blokkeren via het bericht zelf en dat er niet de mogelijkheid is om het telefoonnummer van die crimineel via de instellingen in je WhattsApp te blokkeren, las ik op de site van WhattsApp. Of is er tóch een mogelijkheid?

een jaar geleden
850
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Voeg het nummer toe als contact en blokkeer hem dan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt een WhatsApp-contact blokkeren zonder een bericht van diegene te hebben ontvangen. Ga naar de instellingen van WhatsApp, selecteer Account, Privacy en Blokkeer contacten. Voeg het nummer toe dat je wilt blokkeren en ze kunnen geen contact meer met je opnemen via WhatsApp.
(Lees meer...)
10 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding