Mag iemand mij blokkeren op quora?

Een.persoon heeft mij geblokkeerd en als ik dan iets lees van iemand en die persoon die mij blokkeerde heeft ook gereageerd, dan staat er dat mijn reakties zijn uitgeschakeld.
Dus eigenlijk kan ik nergens op reageren.
En dat vnd ik jammer want zo kan ook niets van anderen lezen

Is het toegestaan dat iemand dat mag doen, want zo kan uk ook de andere reakties niet zien??

een jaar geleden
1.7K
Ritsuka
een jaar geleden
Daarom zit die blokkeer functie er, iemand mag dit gebruiken.

Antwoorden (1)

Ja, iedereen kan iemand blokkeren op Quora. Om iemand te blokkeren, ga je naar de profielpagina van de persoon die je wilt blokkeren. Klik vervolgens op het tandwielpictogram rechtsboven op de pagina en selecteer 'Blokkeer'.
9 maanden geleden