Kan iemand die later wordt toegevoegd aan een whatsapp groep nog mee doen met een peiling?

een jaar geleden
10.5K
Ritsuka
een jaar geleden
Wat voor peiling?
Sandrino
een jaar geleden
Een poll in het Engels. Die kan worden aangemaakt in een groepsapp.

Antwoorden (2)

Ja, iemand die later wordt toegevoegd aan een WhatsApp-groep kan nog steeds deelnemen aan een peiling. De persoon kan de peiling dus zien en erop reageren, zelfs als hij of zij nog niet aangemeld was toen de peiling werd gemaakt.
Toegevoegd op 16 maart 2023 13:21: bron
SimonV
een jaar geleden
Ja, iemand die later wordt toegevoegd aan een whatsapp groep kan meedoen met een peiling. De persoon moet alleen de peiling zien voordat deze wordt afgesloten.
9 maanden geleden