Hoe kom ik hier achter? hoe kan ik een ip adres trekken?

Twee jaar terug ben ik gecatfished diegene werd heel geobsedeerd. Meerdere meisjes zijn door dit account lastig gevallen maar niet op de extreme manier als bij mij. Die meisjes hebben mij hun vermoedens vertelt over wie dit kan zijn en inmiddels heb ik die ook, maar ik heb geen concreet bewijs. Ik heb het contact met de catfish al heel lang verbroken. Deze catfish probeert leugens over mij te verspreiden bij mensen in mijn privé leven. En ook krijg ik dagelijks verzoekjes binnen van accounts die “met mij willen praten”. Alles blokkeer ik direct maar het stopt niet. De politie kan niks doen heeft iemand advies of hoe ik iets zou kunnen doen om deze persoon te traceren????

een jaar geleden
1.9K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
De gegevens bij een ip adres zijn niet te achterhalen zonder medewerking van de provider. Daarvoor zal de politie in actie moeten komen.
tinus1969
een jaar geleden
Bouw een systematisch dossier op, dus verzamel alle gevallen van leugens en dubieuze verzoekjes. En ga daarmee opnieuw naar de politie.
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Een echte catfish blijft onvindbaar als hij dat wil. Hij zit waarschijnlijk achter een VPN oftewel niet zijn echte eigen IP adres. Politie kan daar ook vrij weinig mee.
Hulpnodig345
een jaar geleden
@bonbonvanjohn Ik dat deze persoon gewoon iemand van mijn leeftijd is 17+ of 18+. Waarschijnlijk iemand die ik ken. Ik heb vermoedens dat het een meisje is. Vriendinnen van dat meisje die ook de catfish hebben gesproken hebben het gevoel dat zij het is. Er zijn vaak kleine dingen gebeurd die erop wijzen dat zij het is maar niet zwart op wit bewijs om haar hiermee te kunnen confronteren of om er iets mee te doen.

Antwoorden (1)

Om een IP-adres te achterhalen, kun je gebruik maken van een IP-lookup-tool. Deze tools zijn online beschikbaar en kunnen je helpen om het IP-adres van een website of een apparaat te achterhalen.
9 maanden geleden