Als ik op Facebook een reactie wis, worden dan ook de reacties daarop gewist?

Als ik mijn reactie wis worden dan alle reacties op mijn gewiste reactie ook gewist of niet? Las wel ergens dat je ze kunt verbergen zodat je het niet meer ziet maar wil het gewoon helemaal weg hebben.
Voor de duidelijkheid. Ik heb maar 1 keer gereageerd.

een jaar geleden
1.3K
Pieterke
een jaar geleden
Jouw reactie wordt gewist en de reactie van de andere persoon waar jij op reageerde ook. De overige reacties naar aanleiding van jouw reactie blijven voorzover ik weet wel gewoon staan.

Antwoorden (1)

Als je een originele reactie onder het artikel hebt geplaatst en je verwijdert die, dan verdwijnen ook alle reacties op jouw reacties.
Als je echter in een draadje een reactie op een reactie hebt gegeven en je verwijdert die, dan blijft verder alles staan.
een jaar geleden