Wat te doen bij whatsapp berichten die je verkeerd kan opvatten?

Ik had een vraag. Whatsapp is tegenwoordig heel handig en makkelijk.
Maar soms stuur ik mijn vriendin weleens berichten die je op twee verschillende manieren kan opvatten. Maar het probleem is, dat ik het bericht (voordat ik het verstuur) goed vind. Maar zodra ik het heb verzonden, lees ik het nog eens, en denk ik vaak dat het voor haar misschien toch lomp over komt. Wat kan ik hier aan doen ?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.4K
Ritsuka
2 jaar geleden
Je kunt er nog een bericht achteraan sturen om het te verduidelijken
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Ik had al geprobeerd het whatsapp bericht voor iedereen te verwijderen, maar ik kreeg alleen te zien verwijder voor mezelf. Ik had op internet gelezen dat wanneer een whatsapp bericht te oud is, of je wil het na een uur voor iedereen verwijderen, dat dit om de een of andere reden niet meer lukt. Maar waarom dit zo is weet ik ook niet. Ik had ook op internet gelezen dat de makers van whatsapp er over na gaan denken om misschien een optie te bedenken om het bericht te kunnen bewerken, maar wanneer deze optie komt, en of deze optie komt wisten ze nog niet.
Antoni
2 jaar geleden
Je bent niet verplicht om WhatsApp te gebruiken, hoewel dat misschien wel zo lijkt. Blijkbaar ligt het jou niet zo. Beter is het dan om gewoon 'ouderwets' te bellen, dan hoor je door de reactie meteen of je vriendin jouw bericht en jouw nieuws begrijpt zoals je het hebt bedoeld. Heel handig!
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
@Yannick volgens mij heb je 8 minuten om een verzonden berucht voor iedereen te kunnen verwijderen

Antwoorden (2)

Je zou ze nog kunnen proberen te verwijderen voor de ontvangende partij ze leest.

https://www.androidplanet.nl/tips/whatsapp-bericht-verwijderen-android/

Open een chatgesprek;
Houd het bericht dat je wil verwijderen ingedrukt tot er een menu verschijnt;
Tik op het prullenbakje aan de rechterkant van het menu;
Kies in het menu dat verschijnt ‘Verwijder voor iedereen’;
Het bericht wordt nu voor zowel jou als je ontvanger gewist.
2 jaar geleden
Als je bang bent voor lomp overkomende appjes moet je bellen. Gesproken boodschap is vaak duidelijker dan geschreven
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dat zou idd ook nog kunnen, of er gewoon persoonlijk naartoe gaan, al kan dat niet altijd. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor bellen.