Hoe komt het dat ik 9 mensen volg op Instagram en ik maar 1 persoon kan zien van m'n volgers?

Ik volg 9 mensen op Instagram, maar als ik klik op "volgend" dan zie ik maar 1 persoon ertussen staan. Hoe kan dat en hoe kan ik die resterende 8 personen wel zien of verwijderen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
LeonardN
3 jaar geleden
Volgens mij verwar je in de vraag al het begrip volgers en volgend. "en ik maar 1 persoon kan zien van men volgers?"
Volgens mij bedoel je:
en ik maar 1 persoon kan zien van de mensen die onder "volgend" staan. Volgers zijn de mensen die jou volgen...
https://imsocial.nl/instagram/verschil-volgers-en-volgend-instagram/

Antwoorden (1)

Of het is een bug of je verward 'volgers' met 'volgend'.

Je hoort namelijk altijd het profiel te kunnen zien van mensen die volgt. Tenzij hun profiel afgeschermd is en zij jou nog moeten accepteren. In dat geval zie je bovenaan de desbetreffende pagina iets staan als: 'volgverzoek verstuurd' en krijg je vanzelf een melding als je verzoek is goedgekeurd.