Hoe krijg je een abonneer knop in je brandingwatermerk?

Bij sommige youtubers zie je als je op hun logo in hun video oftewel brandingwatermerk een abonneer knop met het aantal abonnees ernaast.
Maar bij mijn video's zie je die knop niet.

Hoe kan ik die te voorschijn halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Klik op Watermerk toevoegen om je kanaalbranding toe te voegen. Dit watermerk wordt in de rechterbovenhoek van al je video's weergegeven.
Je kan dan een afbeelding uploaden die je als kanaalwatermerk wil gebruiken. Het watermerk wordt transparant weergegeven in al je uploads. Je gebuikt best een transparante, eenkleurige afbeelding zodat ze niet storend is op kleine schermen.
Door deze vorm van kanaalpromotie kunnen kijkers zich direct abonneren op je kanaal als ze de muisaanwijzer op het watermerk plaatsen. Deze optie wordt niet weergegeven voor gebruikers die al op je kanaal zijn geabonneerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ooooh dat was het probleem! 'Deze optie wordt niet weergegeven voor gebruikers die al op je kanaal zijn geabonneers' bedankt Amicitia voor je hulp!