Waarom werkt mijn tag niet op Instagram?

Ik wou een foto’s plaatsen op mijn Instagram en ik wou mensen er in taggen maar dat werkt niet! Ook al klikt ik er op het ging gewoon niet! Doen ik had ik een paar keer mijn insta verwijderd en daar weer geprobeerd en dat werk ook niet dus ik weet niet wat ik moet doen? Ik vind dit echt niet meer leuk

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
23.8K

Antwoorden (1)

Herstart je telefoon. Log helemaal uit van je tablet of zet je mobiele telefoon helemaal uit. Dus afsluiten (niet direct opnieuw starten). Als het apparaat uit is, wacht je bij voorkeur een minuut. Dan herstart je het apparaat.

Je kan ook proberen je gegevens of cache te verwijderen. Daarna moet je weer opnieuw inloggen en kan je het nog een keer proberen.