Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk een verwijderd facebook account terug te halen?

per abuis is het account van mijn overleden vrouw verwijderd. Graag wil ik dit terug. Kan iemand mij helpen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
Pieterke
4 jaar geleden
Hoelang is het geleden dat je het account verwijderd hebt? Als het minder dan 30 dagen is, kun je de annulering nog ongedaan maken. Dit geldt tenminste als je je eigen account verwijderd maar ik neem aan dat het in jouw geval ook zo zal zijn.
Ik kan helaas geen link vinden maar ik heb dit zelf van FB vernomen toen ik mijn account wilde verwijderen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Mijn ervaring met Facebook is, dat het zo'n twee maanden de account-gegevens bewaart. Ik wilde het kwijt, maar een enkele keer als ik op een mailtje reageerde ging het account weer open en moest ik weer opzeggen en twee maanden wachten voor het definitief weg was.
Dat zou betekenen, dat als je de inloggegevens van je vrouw hebt je gewoon kunt inloggen en het account weer kunt activeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding