Hoe kan ik de reserve kopie van whatsapp stoppen?

Whatsapp is nu al een jaar bezig met het maken van een reserve kopie, maar hij komt maar niet verder dan 95%. De app verwijderen durf ik niet, want ik heb dus geen recente reserve kopie. Weet iemand hoe ik dit proces kan stoppen? Ik heb een screenshot toegevoegd voor de duidelijkheid. Ik heb trouwens genoeg ruimte in de iCloud en ik heb internetverbinding.

Toegevoegd op 30 juni 2020 10:17: afbeelding

Weet jij het antwoord?

/2500

WhatsApp kan reservekopie niet voltooien Soms krijg je de melding: WhatsApp kan reservekopie niet voltooien. Wat is er aan de hand? Het kan aan de wifi-verbinding liggen, of misschien heb je mobiele data uitgeschakeld. Soms is het probleem niet terug te vinden. Probeer de hele reservekopie te wissen (op iCloud). Begin vervolgens opnieuw met het maken van een reservekopie. In veel gevallen is dit de oplossing voor het probleem. Onvoldoende iCloud opslag Een reservekopie vraagt om de nodige opslagruimte. Bij onvoldoende iCloud opslag krijg je hier een melding van. Bekijk eerst hoe groot de reservekopie is: Ga naar instellingen en tik op je naam Selecteer iCloud > beheer opslag > reservekopieën Bekijk nu je iCloud opslagabonnement. Met een upgrade verhoog je de opslagruimte. Je kunt er ook voor kiezen om de grootte van de reservekopie te wijzigen. Een derde optie is het verwijderen van overtollige bestanden in iCloud Drive. Hiermee maak je direct meer opslagruimte vrij.

Bronnen:
https://www.iphone.nl/whatsapp-reservekopi...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100