Hoe kan ik de facebook vriendenlijst inporteren op mijn nieuwe telefoon?

heb een nieuwe telefoon hoe krijg ik van face book mijn vriendenlijst ook op mijn telefoon van samsung g8 ?bvb dank voor antwoord van laptop naar telefoon

3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Met je telefoon inloggen op hetzelfde facebook account dat je gebruikt op je laptop.
3 jaar geleden
Facebookvrienden zijn niet gekoppeld aan je telefoon maar zijn opgeslagen in de cloud via je account. Als je dus de facebookapp installeer op jr nieuwe telefoon en hierop inlogt, heb je al je vrienden terug/ nog steeds.