Hoe kan het dat ik op de Facebook pagina van een vriend, 221 vrienden tel en er 234 wordtaangegeven?

Heb mijn twijfels over deze persoons oprechtheid en of ik hem kan vertrouwen. Snap niet dat zijn vriendenlijst blijft groeien in aantal en ik er niks van kan zien.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
4 jaar geleden
Waarom maakt het uit hoeveel 'vrienden' iemand online heeft?
FB kan ook gewoon raar doen, gebeurt wel vaker dat je dingen niet ziet.
Pieterke
4 jaar geleden
Facebook doet inderdaad zoals Ritsuka zegt regelmatig rare dingen.

Antwoorden (1)

Mensen die geen Facebook meer hebben worden nog wel meegeteld bij het totaal aantal. Dat zijn er in dit geval dus 13.
Toegevoegd op 24 januari 2020 08:41: bron
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Beste Ritsuka, Eerst even zeggen dat ik voor het eerst hier ben, dus als ik het verkeerd doe, mijn excuses....
In antwoord op jouw reactie, ik heb oprecht het idee dat die persoon niet te vertrouwen is en aangezien hij verder met mij wilt in het leven wil ik eerst wat dingen uitzoeken. Normaliter maakt het ook niet uit hoeveel "vrienden" iemand heeft....
Ritsuka
4 jaar geleden
Je doet verder niks verkeerd hoor Mini. Als je onderbuikgevoel zegt dat deze persoon niet te vertrouwen is, dan zou ik dat aanhouden. Waarschijnlijk heb je gelijk.