Wat betekend dat rechthoekige 'emoji' of taal op social media?

Het is dat rechthoekige vormpje, met zwarte contouren en doorzichtig midden. Mensen plaatsen heb veel op instagram. Op het instagram account van Quincy Promes kan je het zelfs vertalen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Deze vormpjes betekenen niets.

Zo'n rechthoekje verschijnt als een letter of een emoji niet goed kan worden weergegeven. Dat kan gebeuren als de apparaten van versturen en ontvangst van een bericht niet goed met elkaar communiceren, om het maar eenvoudig uit te drukken. Ze zijn niet compatible. Mogelijk is de software van een van beide apparaten of van beide apparaten verouderd, of zijn de apparaten zelf verouderd.
4 jaar geleden
Ritsuka
4 jaar geleden
Gebeurt ook vaak als de ene persoon iPhone en de ander Samsung heeft bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ook bij smartphone naar pc, erg handig is het niet.