Hoe kan je een filmpje op snapchat opnemen zonder handen op een android toestel?

Ik wil graag filmpjes opnemen op snapchat zonder handen maar ik weet niet hoe het moet ik weet alleen hoe het moet op een IOS toestel maar niet op een android toestel.
Weet iemand hoe je een filmpje kunt opnemen op snapchat zonder handen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
18.4K
LeonardN
4 jaar geleden
Het zal aan mij liggen, maar wat bedoel je zonder handen?
-De opname starten zonder het apparaat aan te raken.
-De opname doen zonder het apparaat vast te houden.
-De opname maken zonder dat je handen in beeld komen?

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je de record-knop niet steeds hoeft ingedrukt te houden? Vraagstelling kan (zoals reactie ook al aangaf) meerdere betekenissen hebben.

Op een Android toestel doe je dit door de record-knop ingedrukt te houden en vervolgens naar de linkerkant te slepen (hier staat dan een slotje)