Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je chatten met een 'match' op Tinder?

Het lukt mij niet om te chatten met een 'match' op Tinder. Op de desktopversie van Tinder zie ik onder het tablad 'matches' 4 profielen staan, '4 likes'. Echter zijn de profielfoto's geblindeerd, en is er geen mogelijkheid tot het aangaan van een conversatie. Wanneer ik op een van de geblindeerde foto's klik krijg ik de melding dat ik 'Tinder Gold' moet kopen om te zien wie het zijn.

Vraag is dus 1) zijn die 'likes' ook 'matches' want dat is niet geheel duidelijk 2) hoe kan ik met die mensen chatten zonder te moeten betalen? Want ik heb die nog niet zien voorbijkomen (althans zo denk ik) op mijn 'swipe startpagina'? Op enkele sites op het internet stond dat matches in principe (de basisversie) gratis zijn. Maar hoe en wanneer krijg je een match te zien waarbij je dan kan chatten?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De Afbeelding die je laat zien, betekend dat 4 mensen jouw een like hebben gegeven. Jij bent deze mensen nog niet tegenkomen op je "Swipe startpagina". Zodra je deze mensen ook een like geeft heb je een match en kan je met ze praten.

Als je Tinder Gold aanschaft kun je ook zien wie je geliked heeft en is het niet meer geblindeerd.
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding