Hoe moet ik weer normale letters krijgen op Facebook?

Ik krijg op Facebook kleine lettertjes te zien. Het zoompercentage is gewoon 100 procent.
Ik heb dit alleen op Facebook, op andere pagina's is de lettergrootte normaal.

4 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kunt u er een printscreen bijvoegen? Dan kunnen we het beter zien...
Pieterke
4 jaar geleden
@pietjeisoke. Bedankt voor uw reactie. Ik weet niet meer hoe ik een printscreen moet maken. Heb hierover nu een vraag gesteld op GV.

Antwoorden (1)

Updaten kan helpen ga naar play store
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
@Mandy123. Bedankt voor uw antwoord,