Kan je bij Facebook op vind ik leuk klikken zonder dat iedereen ziet dat je de foto leuk vindt?

Ik wil iemand zijn foto lyken zonder dat iedereen dat ziet,is dit mogelijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, anders dan betalen mensen elkaar omdat je op die manier heel veel likes kunt krijgen omdat niemand op die manier het erg vind om ze te geven, dan is het gewoon anoniem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit behoort tot de basis functionaliteit van facebook.

Dus je kan het leuk vinden zonder een knop te gebruiken.(geen feedback aan de poster van dit)
Of de persoon een prive berichtje sturen dat je het leuk vond.