Hoe stuur ik een uitnodiging om mijn facebook pagina te liken aan mensen waar ik NIET bevriend mee b?

Hoi hoi.
Ik krijg regelmatig op facebook uitnodigingen om pagina's te liken, van mensen en of organisaties waar ik nog nooit van gehoord heb aldus NIET bevriend op fb mee ben. Hoe doen ze dit ? Ik heb namelijk sinds kort ook een zakelijke Facebook site. Maar voor nu kan ik alleen maar uitnodigen sturen naar degene waar ik al bevriend mee ben. Hoe kunnen die anderen dat wel, wil ik graag weten. Groetjes.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je zet de naam van degene die je een vriendschapsverzoek wil sturen in de zoekbalk, vervolgens ga je naar diens FB-pagina en dan stuur je hem/haar een vriendschapsverzoek.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik bedoel geen vriendschap verzoek maar een uitnodiging om mijn pagina te liken. Kan dat ? Als je niet al bevriend bent met degene