Hoe kan je op Instagram iemand deblokkeren die jou heeft geblokkeerd?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K
TurfGraver
5 jaar geleden
Zal weinig nut hebben of jij persoon blokkeerde of niet als deze jou heeft geblokkeerd.
Erna55
5 jaar geleden
Wanneer jij door iemand geblokkeerd bent, dan kun je dat niet zelf ongedaan maken.

Antwoorden (2)

De enige manier is vriendelijk vragen aan de desbetreffende persoon of deze jecwil deblokkeren.

Een andere mogelijkheid is er niet. (Gelukkig maar ! )
Bij instellingen heb je een lijstje met geblokkeerde accounts, ik weet niet of je dan ook geblokkeerde contacten zien. Maar als het mogelijk is dan zou het via dit moeten!
Bij instellingen staat het onder 'Privacy en beveiliging'
Toegevoegd op 22 oktober 2018 15:32: tekst