blijven de facebook verjaardagen in google calander staan als je je FB account verwijdert?

Ik heb vandaag de facebook verjaardagen geexporteerd naar google calander. Ik wil nu mijn FB account verwijderen.
Nu is het zo dat de nieuwe verjaardagen calander van google calander zijn informatie haalt uit een facebook ical URL die ik heb ingevoerd.

Als ik dus nu m'n account verwijder, ben ik dan ook mijn verjaardagen kwijt? En als dat zo is, kan ik dat verhinderen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dat hangt helemaal af van wijze waarop de verjaardagen geïntegreerd zijn met uw google agenda. Als u een .cal, .ical of .csv bestand heeft geexporteerd vanuit FB en vervolgens heeft geiïmporteerd in de google agenda, dan blijven deze gewoon in uw agenda staan.