Hoe zoek je op Tinder in een gebied waar je niet bent?

Soms ben ik een paar dagen aan het werk in België en wil ik niet enkel in het gebied Tinderen waar ik dan ben maar ook rond het thuisfront, Amsterdam. Ik wil dan niet in een straal rond het gebied in België zoeken maar specifiek rond en in Amsterdam.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
15.5K

Antwoorden (2)

Tinder gebruikt normaal gesproken je huidige locatie om te kijken of er potentiële dates beschikbaar zijn. In de Tinder Plus-versie is het mogelijk om je locatie aan te passen. Dan kun je bijvoorbeeld kijken of er in een andere stad meer geschikte kandidaten zijn. Dit doe je met de optie Passport.

Je kunt hiet aanpassen of je bij je huidige locatie wilt zoeken of eventueel een andere locatie. Als je een andere locatie wilt kun je die zelf kiezen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hiervoor kun je een GPS Location Spoofer installeren. Zelf gebruik ik Fake GPS GO Location Spoofer Free. Hiermee kun je kiezen welke locatie wordt doorgegeven aan apps die om je GPS-locatie vragen: ofwel de echte GPS-locatie (van je GPS dus), ofwel een locatie die je in de Location Spoofer hebt ingesteld.

Voor jou dus:
1. Stel je thuis-positie in in de GPS Location Spoofer.
2. Zet de GPS Location Spoofer aan en kies je thuis-positie.
3. Gebruik Tinder. Tinder zal nu denken dat je thuis bent.
4. Zet de GPS Location Spoofer weer uit.