Facebook: Als ik een reactie van mezelf bewerk, krijgen anderen (die voor of na mij gereageerd hadden) daar bericht van?

Dus: *iemand plaatst een foto ofzo - anderen reageren - ik reageer - anderen reageren ook - ik klik op mijn reactie, selecteer 'bewerken' en pas mijn reactie aan* Krijgen anderen daar bericht van?
(los van dat iemand het misschien toevallig voor en na de wijziging ziet, dat begrijp ik ook wel)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (3)

Ze kunnen het zien als ze op uw pagina kijken maar krijgen daar geen bericht van tezij u dat bericht terug gaat delen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee daar krijgen ze geen bericht van.
http://www.uitdragerij.nl/social-media-2/reactie-aanpassen-op-facebook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze krijgen geen melding zoals: ".... heeft ook op de foto gereageerd" ze kunnen het wel zien natuurlijk! maar als jij gewoon een bestaande reactie veranderd dan krijgt niemand meldingen!