Kan je facebook zo instellen dat je vrienden niet kunnen zien wie je andere fb-vrienden zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
20.7K

Het beste antwoord

Ga naar je eigen tijdlijn

Ga met je muis naar de tab Vrienden (het gedeelte waar je je vrienden en hun profielfoto's ziet)

Rechts bovenin de tab verschijnt een icoontje(potloodje)

Klik hier op en kies privacy bewerken

Kies in deze pop up achter vriendenlijst het pijltje naar onderen (waarschijnlijk staat er nog openbaar voor)

Kies als je nieuwe privacy instelling "Alleen ik"

Je vrienden kunnen niet meer zien wie je andere FB vrienden zijn.

Let op: "je vrienden bepalen zelf wie hun vriendschappen op hun eigen tijdlijn kunnen zien. Als mensen jouw vriendschap op de tijdlijn van iemand anders kunnen zien, kunnen ze de vriendschap ook in het nieuwsoverzicht, in de zoekresultaten en op andere plekken op Facebook zien. Daarnaast kunnen ze gemeenschappelijke vrienden op je tijdlijn zien."