YouTube geschiedenis gelinkt met tv. Hoe krijg ik dit weg!?!?

Ik heb laatst bij een vriend met zijn google chromecast een video gekeken op zijn tv. Sindsdien komt alles wat hij volgens mij op zijn tv bekijkt in mijn kijkgeschiedenis! Weet iemand hoe ik hiervanaf kom?
Ik bedoel via zijn chromecast op YouTube via zijn tv

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.7K
LeonardN
6 jaar geleden
Dat is wat er aan de hand is. Niet het antwoord.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat jouw account nog ingelogd staat daar? Je gmail dan aangezien het via chrome is ...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het antwoord is duidelijk dan. Gewoon uitloggen.
LeonardN
6 jaar geleden
Dat had inderdaad een antwoord geweest. Dat het voor jou (of voor mij) duidelijk is, zegt niet dat het voor de vrager duidelijk is.

Antwoorden (2)

Kan niet het is acount gebonden. Maar je kan alles los verwijderen. Zoek geschiedenis. Kijk geschiedenis
Youtube/Bibliotheek/Geschiedenis...
Toegevoegd op 28 maart 2018 11:23: tekst, afbeelding
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Wat kan niet?
Waarschijnlijk heb je op zijn apparaat ingelogd met jouw account, en is hij dus nog steeds ingelogd. Vraag of hij je wil uitloggen of log anders zelf uit van afstand.

Of verwijder hier Youtube:
https://myaccount.google.com/permissions?pli=1 (onderaan)