Wat gebeurd er als je bericht op FB, die je hebt afgeschermd voor twee personen, wordt gedeeld door iemand die hier ook vrienden mee is?

Wat gebeurd er als je bericht op FB, die je hebt afgeschermd voor twee personen, wordt gedeeld door iemand die hier ook vrienden mee is? Kunnen ze dit dan via hen zien?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
Dan heb je minder vrienden. ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Euhm, ik ben een vrijgezellenfeest aan het organiseren voor die die vrienden, dus dacht het niet

Het beste antwoord

Wanneer jij een bericht op FB plaatst dan bepaal JIJ wie dat bericht kan zien.

Dat is de MAXIMALE groep.

Deelt een ander jouw bericht, dan kunnen alleen die mensen dat gedeelde bericht zien die het bericht tóch al konden zien. Het is niet zo dat de deler nieuwe mensen aan de groep toe kan voegen.

Een bericht delen is daarom eigenlijk alleen zinvol voor berichten die publiekelijk toegankelijk zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Concreet: wanneer jij 2 mensen uitsluit, dan kan het verder delen van dat bericht er niet voor zorgen dat die uitgesloten mensen het bericht alsnog op hun FB krijgen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt!!