Ik heb per ongeluk twee accounts op FB aangemaakt. Hoe kan ik dit wijzigen?

Ik heb FB op mijn laptop en desktop. Ik heb alleen twee verschillende emailadressen gebruikt. Als ik een berichtje krijg met emailadres 1 kan ik deze niet op beide PC's lezen. Hoe kan ik op allebei de PC's hetzelfde emailadres zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Zorg dat je voor beiden hetzelfde email account gebruikt, bijvoorbeeld: hotmail. Dat kan je overal openen.

Een andere optie is een van de twee accounts te verwijderen.

Zie deze link:

http://www.monlog.nl/logs/facebook-verwijderen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik snap de vraag niet helemaal goed, maar op Facebook is het niet mogenlijk om 2 accounts te gebruiken op één e-mail adres. Je kan een van de accounts de-activeren (of verwijderen) via de opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb aangegeven dat ik twee emailadressen heb gebruikt. Kijk maar naar de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan weet ik het helaas niet. Kijk bij de FAQ van Facebook. Ik vind het sowieso raar dat je op één account twee e-mail adressen op kan geven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet. Bedankt voor het mee denken.