er is geen specifieke manier op dit te zie . wel kan het bijvoorbeeld door naar je laatst gelikede berichten te kijken, en kijken of dit klopt. Daarnaast kun je ook kijken of je dms zijn geopend, zonder dat jij dit gedaan hebt. Echter neem ik aan dat je deze vraag niet zomaar stelt en zou ik toch als voorzorgsmaatregel gewoon je wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi, 4pokes500 heeft gelijk.
Zijn er berichten die geliked zijn
dm's die geopend zijn
reacties geplaatst,...
en je weet ZEKER dat jij dat niet hebt gedaan. Kijk tussen je e-mails of iemand je wachtwoord heeft veranderd.
EN VERANDER JE WACHTWOORD !!!!!!!!
Het beste kan je hiervoor je wachtwoord veranderen. Daarbij is check ook even welke app's toegang hebben tot jou instagram account en wat deze app's mogen.

Als laatste kan je ook de 2-stap verificatie aanzetten, hierdoor word je account nog een stukje veiliger.