Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een verstuurde snap nog verwijderen?

ik 2 weken geleden een snap verstuurd met een beetje domme inhoud. achteraf gezien had ik die snap dus niet willen versturen. gelukkig heb ik hem verstuurd op het moment dat ik geen data had, en is daarom nog niet verzonden (was toen niet de bedoeling, maar ben blij dat het gebeurd is). er staat dus nu bij mijn snaplijst een rood uitroepteken met daarbij de tekst "tik nog eens om te versturen". is er ook een mogelijkheid om dit weg te halen, en de snap nooit te versturen?

6 jaar geleden
101.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

je klikt op je snapchat icoontje en dan instellingen ergens staat chat wissen of verwijderen daar klik je op en dan op de chat die je wilt verwijderen zo word het nooit verstuurd maar als diegene je wat stuurt kun je weer gewoon verder snappen, je verwijderd trouwens niemand.

Graag gedaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
macuser2000
6 jaar geleden
maar het is verstuurd naar meerdere mensen, geldt het dan ook?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat gewoon de chat wordt verwijderd maar niet de foto zelf.
Als je het in een groep stuurt is de kans groter dat mensen het al geopend hebben. **Als je je WIFI uit had staat en er dus een rode '!' staat dan is het nog niet verzonden en kan je het wel verwijderen**

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding