Dat kan niet, je kunt alleen je eigen tweets verwijderen.
Wat je wel kan doen is deze persoon "unfollowen" dan krijg je geen tweets meer van hem/haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Hoe kan je iemand "unfollowen" als je diegene niet "followed" ? Zo staat het in de vraag namelijk. Vraagsteller volgt diegene dus niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@missbiggie, je hebt mensen die jou volgen en mensen die jij volgt. Die twee categorieën staan bij je profiel.
Als je bij followers kijkt zal die daar bij staan want die volgt jou. Daarom hoef jij hem/haar nog niet te volgen.
En daar kun je die uit verwijderen.
En bedankt voor het minnetje maar denk eerst eens na voor je een reactie plaatst.
MissBiggie
12 jaar geleden
Die min is niet van mij hoor. Ik min nooit.