Moet ik nieuwe account aanmaken aan instgram terwijl mijn instgram is gehackt?

Hoi all. Zo titel zien jullie van mijn vraagje.
Maar heb vaak wachtwoord veranderd maar ging volgert iedere dagen verwijdert daarom heb ik ontdekt dat werd gehackt.

Maar moet ik nieuwe account aanmaken?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Nee, ik zou gewoon even de stappen volgen zoals nieuw sterk ww aanmaken en de tweestapsverificatie inschakelen.

https://help.instagram.com/369001149843369

Beveiligingstips
Hier volgt een aantal dingen die je kunt doen om je account veilig te houden:

Kies een sterk wachtwoord. Gebruik een combinatie van minimaal zes cijfers, letters en leestekens (zoals ! of &). Het wachtwoord moet verschillen van de wachtwoorden die je ergens anders op internet gebruikt.
Wijzig je wachtwoord regelmatig, vooral als je een bericht van Instagram ontvangt waarin hierom wordt gevraagd. Instagram haalt tijdens automatische beveiligingscontroles soms aanmeldgegevens die zijn gestolen van andere sites. Als Instagram detecteert dat je wachtwoord mogelijk is gestolen, helpt het wijzigen van je wachtwoord op Instagram en andere sites bij het beveiligen van je account en voorkom je dat je account in de toekomst wordt gehackt.
Geef je wachtwoord nooit aan iemand die je niet kent of vertrouwt.
Schakel tweestapsverificatie in voor aanvullende beveiliging van je account.
Zorg dat je e-mailaccount is beveiligd. Iedereen die je e-mail kan lezen, kan zich waarschijnlijk ook aanmelden bij je Instagram-account. Wijzig de wachtwoorden voor al je e-mailaccounts en zorg dat geen van de wachtwoorden hetzelfde is.
Meld je af bij Instagram wanneer je een computer of telefoon gebruikt die je met anderen deelt. Schakel het selectievakje om aangemeld te blijven niet in als je je aanmeldt via een openbare computer. Als je het selectievakje inschakelt, blijf je ook aangemeld nadat je het browservenster hebt gesloten.
Denk even na voordat je een externe app toegang geeft.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Leonards Heb vaak gedaan om sterkste wachtwoord EN ook tweestapsverificatie! Maar toch werkt toch niet!!
Mn instgram is wel goed beveilig maar toch is niet!