Mijn Youtube filmpjes laten extreem langzaam sinds 3 dagen, wat moet ik doen?

Sinds 3 dagen laden mijn Youtube filmpjes héél erg langzaam. Ik open een filmpje, het beeld blijft vervolgens eerst 10 à 15 seconden zwart, en dan komt het filmpje pas te voorschijn. Wanneer ik dezelfde pagina refresh, laadt het filmpje meteen. Het ligt niet aan mijn internet want het probleem speelt alleen op Youtube. Iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
"Het ligt niet aan mijn internet want het probleem speelt alleen op Youtube."
Enig idee hoeveel data over internet moet bij een filmpje?
Bij refresh is er al data gecached.
Hoe doet ie het bij ander 'filmpjes' sites?

Antwoorden (1)

Ik heb wel een idee hoe dit kan maar ben er niet zeker van.
Een normaal persoon krijg altijd reclame bij youtube videos.
Nu kan het zijn dat youtube misschien de reclame niet meer kan weergeven op een of andere manier. Maar het kan zijn dat je wel moet wachten probeer wat verschillende adblockers in je google chrome extenties. Mocht dit niet werken misschien een andere brower proberen.