Hoe kan ik WhatsApp web installeren op mijn laptop met een iPhone4?

hierbij is namelijk geen sprake van een QR-code bij de instellingen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je kan geen gebruik maken van Whatsapp web op een iPhone 4 omdat deze geen iOS 8 of hoger draait.

WhatsApp Web is momenteel alleen beschikbaar voor Android, iPhone 8.1+, Windows Phone 8.0 en 8.1, Nokia S60-, Nokia S40 EVO, BlackBerry- en BlackBerry 10 telefoons.

Waar iPhone staat moet Whatsapp iOS zeggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een iPhone 4S had gehad had dit wel mogelijk geweest.