Hoe werkt Insta verslagen??

Hallo,

We kennen nu allemaal wel de succesvolle insta verslagen, dat Snapchat uit de competitie heeft gegooid.

Nu komt mijn vraag: wat bepaald de volgorde van weergegeven personen??

Heeel vaak staat mijn beste vriendin boven aan, maar dat betekent niet dat ze altijd als eerste mijn Snapchat verhaal bekijkt. Een andere vriendin, wiens insta ik best vaak bezoek. Staat meestal onderaan of in t midden.

Is dit willekeurig of zit er een bepaald systeem achter?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is willekeurig. Het is niet zo dat het speciaal gaat op naam of aantal bezoeken