Hoe verander ik mijn Facebook naam?

Ik wil mijn naam graag op Facebook veranderen maar weet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

https://www.facebook.com/help/173909489329079?helpref=faq_content

"Je naam wijzigen op Facebook:

Lees onze richtlijnen voor namen door
Klik op rechtsboven in Facebook en selecteer Instellingen
Klik op Naam
Voer je naam in en klik op Wijziging controleren
Voer je wachtwoord in en klik op Wijzigingen opslaan

Als je problemen ondervindt, laat het ons dan weten. Je kunt je gebruikersnaam slechts één keer per 60 dagen wijzigen."

[Wat je ook kunt doen is heel nieuw account aanmaken met de naam die je graag wilt gebruiken. Kan je een andere of kleinere vriendengroep beginnen. Hoef je niemand te ontvrienden :) ]