Mijn oude nummer die geregistreerd staat bij me hotmail heb ik niet meer en kan nu me wachtwoord niet herstellen?

Ben gehackt op mijn hotmail

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zijn alternatieve manieren om je wachtwoord terug te krijgen, niet immer via je telefoonnummer. Dit is ofschoon via je geheime vraag die je eerder hebt ingevuld, of via een speciale weg waarin je gevraagd wordt naar onder andere vorige email-adressen en je laatste tien gestuurde en ontvangen berichten. Alles wijst zich vanzelf via het 'wachtwoord vergeten' menu.

Antwoorden (1)

Je kan een ticket sturen naar de service van microsoft, er is helaas geen andere manier om dit op te lossen als je geen andere veiligheids instellingen hebt. (bv veiligheidsvraag/ander emailadres)