Wat betekend het op instagram als je een reactie liked, maar die komt niet over (dus doet het niet)?

Ik heb gereageerd op een link van iemand, en die likede ze, en zij tagde mij daarom in de reactie daaronder. Ik wou terug liken als bevestiging, maar toen ik dat had gedaan stond dat er later niet meer en probeerde ik t even opnieuw. Dat ging dus niet meer. Heeft dat met de WiFi-verbinding te maken, of met wat anders omdat die niet meer overkwam?

Toegevoegd na 2 minuten:
PS. Ik wou haar reactie dus liken waarin ze mij heeft getagt. En dat was dus het gene dat niet meer ging.

Toegevoegd na 4 minuten:
(Na een uur ongeveer was dat)

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een reactie liked op Instagram, maar deze komt niet over, betekent dit dat je de reactie niet hebt geliked. Dit kan komen doordat de reactie al verwijderd is of doordat je geen toegang hebt tot de post waar de reactie op staat.
Bronnen:
een maand geleden