Het kan aan de snelheid van je internetverbinding liggen.
Wat ik zelf vaak heb ik dat de schuld bij je anti virus programma ligt, zodra je deze (tijdelijk) uitschakelt doet ie het weer goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een aantal dingen proberen om het probleem te verhelpen:
- in je browser alle cookies wissen: http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/veilig-online/privacy-op-internet/extra/cookies-verwijderen/
- de laatste versie van FlashPlayer installeren: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
- rechts onderaan in de video (zie afbeelding 1) instellen dat je kiest voor lage kwaliteit.
- klik met je rechter muisknop op een video, kies voor 'Instellingen' en verwijder het vinkje bij 'Hardwareversnelling inschakelen' (afbeelding 2).

Veel meer kun je niet doen. Als dit allemaal niet helpt, is waarschijnlijk je videokaart of je internetverbinding de oorzaak van het probleem.
Plaatje bij antwoord
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Superrr... Bedankt!