Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb ingelogd in het hotmail account van mijn partner (hij gaat vreemd), kan hij daar achterkomen?

Toegevoegd na 6 minuten:
En ik heb niet ingelogd vanuit ons huis maar vanaf mijn werk... Het probleem is dat hij dus nu een veiligheids issue heeft met zijn mail (lang verhaal) en dat hij dit wilt laten uitzoeken door de politie. Ik durf niet te bekennen dat ik in zijn mail zat maar stel dat ze erachter komen of neemt de politie dit soort dingen niet serieus

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
804
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hij voelt de bui misschien al hangen en gaat echt niet naar de politie om aangifte te doen.
De politie die veel ernstigere zaken moet laten liggen door tijdgebrek doet hier overigens niets mee.
svetivlas
6 jaar geleden
Ik ben het roerend met RitaR eens. Vermoedelijk wil hij weten of jij er achter zit en wil je door de mand laten vallen door je bang te maken.
dudemeister
6 jaar geleden
daar gaat de politie echt niet mee aan de slag hoor

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hij kan enkel simpele informatie zien, zoals het ip waarvan ingelogd is, het platform wat het appraat heeft, zoals windows en mogelijk de browser, bijvoorbeeld google chrome. De politie kan hier waarschijnlijk vrij weinig mee, omdat providers niet het adres geven wat bij het IP-adres gekoppeld is.

Toegevoegd na 29 seconden:
Providers geven het adres niet vanwege privacy.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding