Mijn account op een sociale netwerksite is geblokkeerd wegens het veranderen van mijn eigen naam naar een fictieve naam. Hoe hef ik dit op?

Mijn foto's staan ook daarop en hun berichtenservice die ik had geinstalleerd kan ik ook niet meer gebruiken. Er zit dus ook emotionele waarde aan verbonden.
Ze willen dat ik mij identificieer om te controleren of ik daadwerkelijk die fictieve persoon ben, zodoende kunnen ze mijn account herstellen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dit lukt natuurlijk niet omdat ik geen "actieheld" ben.
Hoewel ik wist dat dit niet mocht en de naam maar in stukjes hakte ( wat toen wel geaccepteerd werd) hadden ze mij wel eerst kunnen waarschuwen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bamibal
6 jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord al....
bamibal
6 jaar geleden
O wacht, je moet aantonen dat je een fictieve figuur bent. Dat kan natuurlijk niet...

Het beste antwoord

"Ze willen dat ik mij identificieer om te controleren of ik daadwerkelijk die fictieve persoon ben, zodoende kunnen ze mijn account herstellen."

Dat is dus de manier !

Omdat dit je niet gaat lukken zul je het met een lieve, aardige mail moeten proberen.
Probeer aan te geven dat je beseft dat je een fout hebt gemaakt, zeg sorry, beloof beterschap en vraag instructies hoe nu verder te handelen.
Je mag ook best de emotionele waarde van de foto's e.d. aangeven.

Je geeft niet aan om wélke site het gaat (al heb ik wel een vermoeden :-p) maar je hebt vast wel een mailadres gekregen waar je kan reageren. Die mag je gebruiken.