Zijn views op Facebook uniek?

Als je een video op Facebook post (openbaar) komt eronder views te staan. Zijn dit allemaal andere mensen of komt er ook een view bij als één persoon jouw video twee keer kijkt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Een view op een video in Facebook: elke keer dat een persoon de video bekijkt. Dit geldt voor zowel een video die de gebruiker actief aan zet (op play klikt) als wanneer de video van zelf afspeelt (de zogenaamde autoplay). In de statistieken kan de plaatser van de video zien wat het percentage is tussen autoplay en wanneer de gebruiker zelf op play klikt. Video's die worden afgespeeld wanneer je in je timeline aan het scrollen bent worden niet meegeteld. Facebook is verder heel schichtig in het delen van informatie hierover. Zie ook de bron.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt! :)

Andere antwoorden (1)

Het aantal views is het aantal keren dat je video bekeken is. Kan dus heel goed zijn dat een zelfde persoon meerdere keren gekeken heeft wat dan ook resulteerde in meerdere views.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankje!!