Ik heb op Facebook een lijst meldingen van hier naar Tokio . Hoe kan ik die in een keer tegelijk verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
23.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Goeie vraag @Lobke70 +Ik heb hetzelfde probleem, ik lees mee.
Ritsuka
7 jaar geleden
meldingen waarvan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Jodokus 52 ik wou je al een

Het beste antwoord

Je kunt dit gemakkelijk via de browser-versie van Facebook doen. Klik gewoon op het 'Aarde' symbooltje en dan zie je daar 'Alles markeren als gelezen'.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Chris dank je wel voor het beste antwoord
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen probleem!