Kun je je youtube account onder een ander e-mailaccount zetten?

Het staat nu onder mijn schools e-mailaccount en de school werkt niet met google+ dus ik kan een paar dingen niet doen met youtube.
Ik zou het spijtig vinden als ik een nieuw kanaal moet beginnen ik ga net de 50 subs halen
wie kan me helpen???

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ja, waarschijnlijk kan dat wel, omdat je je school e-mailadres gebruikt (en die dus niet eindigt op gmail.com). Er staat een filmpje op YouTube die uitlegt hoe je dat moet doen: https://www.youtube.com/watch?v=TOE34fVtupw.
Kort samengevat: je voegt een kanaalbeheerder toe (je nieuwe account).
Succes!