Hoe zorg ik dat mijn youtube kanaal niet naar voren komt als mijn naam wordt gegooglet?

Mijn kanaal komt naar voren als ik mijzelf google maar ik heb mijn echte naam niet op youtube opgegeven. Mijn email adres dat aan mijn account is gekoppeld bestaat wel uit mijn naam. Is er een manier waarop mijn kanaal niet naar voren komt en ik hetzelfde e-mailadres hou?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om ervoor te zorgen dat je YouTube-kanaal niet naar voren komt als je naam wordt gegooglet, kun je de privacyinstellingen van je YouTube-kanaal aanpassen. Ga naar de instellingen van je kanaal en selecteer 'privacy'. Hier kun je ervoor kiezen om je kanaal alleen toegankelijk te maken voor mensen met een link.
Bronnen:
5 maanden geleden